zondag 2 augustus 2015

Under the sea

We duiken deze week onder water bij Stampotique,  in de zee wel te verstaan. Heerlijk nu het zomerweer eindelijk weer terug is. Tja...en toen dacht ik een origineel idee te hebben, blijkt dat Gez Butterworth hetzelfde idee had zag ik later bij de voorbeelden. Daar kijk ik bewust niet naar om me niet te laten beïnvloeden. Gelukkig zijn ze niet helemaal hetzelfde (ander beestje in haar armen en de kleuren zijn anders).


Ik heb eerst de zeemeermin gestempeld en daarna blauwe en felgroene Brusho op het kaartje aangebracht. Het zeepaardje heb ik apart gestempeld. De figuurtjes gekleurd en het zeepaardje in de armen van de lieflijke zeemeermin gelegd. Zij behoedt hem voor de haak die op jacht is naar een mooi zeepaardje voor in een aquarium. Een swirl stencil gepakt en er versprongen doorheen gesponst met de kleuren pool en lemon. Nog wat bubbels gemaakt en bewerkt met een beetje bleek. Tekst gestempeld en een lijntje rondom getrokken.

Gebruikte stempels:
- Smumanha
- Roger
- Tekst "You're stronge enough, you just don't know it yet"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)